Feeds RSS
Feeds RSS

2012. február 24., péntek

Influenza

Igazából ez a szó az elmúlt 10 évben hiányzott a szótáramból. Persze minden évben hallgattam a hírekben, mekkora a járvány, de soha nem féltem, hogy elkapnám. Most se féltem, de úgy elkaptuk, hogy jajjjjjjjj. Azt hiszem erre emlékezni fogunk egy darabig.
Ugye írtam, hogy Marcus múlt hét pénteken itthon rekedt, na neki hétfőre gyakorlatilag semmi baja nem volt, de addig 39 fokos láza volt 6 óránként. Azt gondoltuk, oké ennyi volt. Hétfő este már gondoltam, hogy valami nem oké, mert elkezdtem köhögni. Na, de azt korántsem gondoltam volna, hogy kedd reggelre már annyira szarul leszek, hogy Bendut el sem tudom vinni a bölcsibe, Marci meg még itthon volt, mert csak szerdától kapott igazolást. Mindegy is lett volna, mert tuti nem tudtam volna érte menni. Annyira fájt mindenem, köhögtem, folyt az orrom és lázas voltam. Csak feküdtem és néztem ki a fejemből. Bármerre fordultam az ágyban az ízületeimet éreztem és csak hab volt a tortán, hogy tök egyedül voltam a két fiúval. Erre jött grátisz, hogy Bendu is rosszul lett szerdára. Na tökéletes hármast alkottunk, feküdtünk az ágyban, Benduka aludt a 39 fokos lázával, Marci dvd-zett, illetve mindig hozott valami játszani valót az ágyba. Így megtudtam, hogy lehet ágyban társasozni, geo magozni, színezni. Erre a helyzetekre szokták mondani, ami nem öl meg az megerősít, és még itt vagyok! :-)))) Valamivel jobban, köhögés és orrfolyás még mindig brutál, az arc-homloküregem az televáladékkal....Bendu azóta is lázas, köhög és folyik az orra. Éééééééés, ha ez még mindig nem elég, Dani tegnap hazajött 2 körül 39,6-os lázzal, konkrétan a hűtőfürdőben nem volt magánál......

1 megjegyzés:

Maretimo Garden írta...

Nálunk ugyanez csütörtök óta a gyerekeknél..én tegnapra robbantam le,Isti még tartja magát. Attinak meg a fülére ment...jupppi. Kitartás!!!