Feeds RSS
Feeds RSS

2012. február 25., szombat

Influenza folytatása....

Azt hittük Marcus azzal a két nap lázzal megúszta múlt héten. Hát nem. Az más vírus volt. Szegénykém éjszaka sírva ébredt, ami azért nem jellemző á, és nagyon fájdította a lábát. Először nem értettem, majd amikor felkapcsoltam a villanyt láttam, milyen piros az arca...ekkor már 39 volt a hője. Reggel is ilyen hővel ébredt, majd most délutánra lázasodott vissza. Persze neki is elkezdett folyni az orra és köhög. Legalább Bendu brutál láza elmúlt végre.
Dani is szarul van még, meg én is..... .
Nagyon sokat gondolkoztam a szezon elején oltassunk vagy sem. Elég sok embert megkérdeztem róla és elég vegyes vélemények hangzottak el. Végül úgy döntöttünk nem oltatunk, minek. Igaz azt is hozzá kell tenni, hogy vagy 10 éve tényleg nem voltam influenzás és mióta Danit ismerem ő se.  Nemrég a konyhában azonban mindkettőnkből kibukott, jövőre kellene az a fránya oltás...mi tagadás nem vagyunk nyámnyilák, de szenvedünk....és az még hagyján, hogy mi, de a fiúkat is megviseli eléggé....

0 megjegyzés: